Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rucioap | użytkownik

imię i nazwisko adresKrynica-Zdrój zarejestrowany07.08.2007 @09:56:58 ostatnio na stronie25.05.2017 @23:10:05



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty527 komentarze27069 posty na forum0

komputer / sprzęt
Sony Alpha-100,290, Tamron70-300,Tamron18-200, Tamron 17-50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~deggial    25.08.2007 @20:45:23
dzieki serdeczne
~ortie    25.08.2007 @16:10:14
Dzięki
~sash    24.08.2007 @08:44:29
beskid sądecki, bylem ostatnio ale w paśmie radziejowej, moze jak sie uda to na przyszly rok skocze do krynicy. jakies ciekawe noclegi z polecenia?:D
_______
zdjęcia robić każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej
..............................................................................
POLECAM --->http://autofocus.blox.pl/2008/01/Wielcy-fotografowie-w-Internecie.html
~sash    23.08.2007 @20:31:52
zupełnie się z tobą zgadzam, w końcu digart to prywatna galeria z pracami które nam się najbardziej podobają a oceny wskazują nam tylko drogę do lepszych zdjęć.
pozdrawiam
_______
zdjęcia robić każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej
..............................................................................
POLECAM --->http://autofocus.blox.pl/2008/01/Wielcy-fotografowie-w-Internecie.html
~octavarium    23.08.2007 @12:19:24
~deggial    23.08.2007 @08:18:51
e tam jak nabiezrze towaru to to be bedzie pod woda zycze miłego dnia
~ortie    23.08.2007 @00:13:22
Dzięki za komentarz
Widzę u Ciebie konsekwentnie
~deggial    21.08.2007 @08:38:37
dokładnie kocham takie klimaty pozdrawiam
~slawdoor    20.08.2007 @15:28:25
nigdy bym nie przypuszczał :D
_______
cdn na sdd300 zapraszam :D
~deggial    17.08.2007 @00:33:40
dzieki staram sie zainteresować tym co mam na fotce ilu ludzi nawet niewie ze sa unas takie miejsca i dlaczego sa a pozatym są to czesto bardzo ciekawe informacje
~deggial    17.08.2007 @00:31:20
dzieki serdeczne i dobrej nocy zycze
~joanna81    16.08.2007 @22:54:40
dzieki za odwiedziny
_______
wszystko to zabawa, wszystko to jest jedna gra
~rzober89    16.08.2007 @22:51:56
dzięki
_______
Grupa Formuła 1 - dołącz ----> http://www.digart.pl/grupy/1538/dodane.html
~deggial    16.08.2007 @09:05:21
full manual i masz hi hi pozdrawiam serdecznie i miłego dnia zycze
~deggial    16.08.2007 @00:21:21
dzieki serdeczne i miło mi i pozdrawiam
~slawdoor    13.08.2007 @20:51:33
szumi bo zdjęcie z tubą po drugiej stronie rzeki :D
_______
cdn na sdd300 zapraszam :D
~ortie    12.08.2007 @21:35:11
~slawdoor    07.08.2007 @16:25:20
WITAM
fajnie bedzie poobserwowac :D
_______
cdn na sdd300 zapraszam :D
Poprzednia strona 1 ... 61 62 63 64
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt